VASMI / O NAS
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie VASMI produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać w najszybszym terminie, czyli maksymalnie do 14 dni kalendarzowych na adres:
VASMI, Tuszynek Majoracki ul. Królewska nr 31, 95-080 Tuszyn
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, który można pobrać TUTAJ i dołączonym paragonem.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Zamówienia opłacone przez: – Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, -płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.
REKLAMACJA
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
VASMI, Tuszynek Majoracki ul. Królewska nr 31, 95-080 Tuszyn
wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, VASMI zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
VASMI ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
