[eltdf_custom_font title='Onea.' font_family='Poppins' font_size='51px' font_weight='600' color='#000000' margin='0 0 20px 0' ]

Time to shop! Find your favorite product, check the latest collection & don鈥檛 miss out the best discounts with Onea!

[eltdf_custom_font title='#Instagram' font_family='Poppins' font_size='18px' color='#000000' margin='44px 0 32px 0' ]
[eltdf_separator type='full-width' position='center' border_style='solid' color='transparent' width='1px' thickness='' top_margin='1px' bottom_margin='' ]
Newsletter
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]
[eltdf_custom_font title='Contact Us' font_family='Poppins' font_size='18px' color='#000000' margin='0 0 22px 0' ]
156-677-124-442-2887 onea@elated-themes.com 184 Street Victoria 8007
[eltdf_separator type='full-width' position='center' border_style='solid' color='transparent' width='1px' thickness='' top_margin='30px' bottom_margin='' ]

馃挜馃挀zapisz si臋 do newsellera ,a otrzymasz dodatkowo -5% 馃挀馃挜

Powr贸t do g贸ry

VASMI / REGULAMIN

Regulamin SKLEPU INTERNETOWEGO 鈥濾ASMI鈥
1. POSTANOWIENIA OG脫LNE
1.1. Sklep internetowy dzia艂aj膮cy pod adresem www.vasmi.pl zwany dalej 鈥濻klep internetowy VASMI鈥 jest prowadzony przez Justyn臋 Pokorsk膮 prowadz膮c膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod nazw膮 Justyna Pokorska 鈥濾ASMI鈥 wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej, pos艂uguj膮cego si臋 numerem NIP: 7711680375, REGON:472295774, adres miejsca wykonywania dzia艂alno艣ci gospodarczej: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn, e-mail : vasmi@vasmi.pl
1.1.1 Zar贸wno uk艂ad element贸w graficznych oraz uk艂ad tre艣ci, jak i sama tre艣膰 serwisu, w tym zamieszczone zdj臋cia stanowi w艂asno艣膰 sklepu internetowego www.vasmi.pl i korzysta z ochrony prawnej na mocy, przepis贸w prawa autorskiego.
1.2. Sprzedawca za po艣rednictwem sklepu internetowego prowadzi sprzeda偶 detaliczn膮.
1.3. Definicje:
1.3.1. DZIE艃 ROBOCZY 鈥 jeden dzie艅 od poniedzia艂ku do pi膮tku z wy艂膮czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.3.2. FORMULARZ REJESTRACJI 鈥 formularz dost臋pny w Sklepie Internetowym umo偶liwiaj膮cy utworzenie Konta.
1.3.3. FORMULARZ ZAM脫WIENIA 鈥 Us艂uga Elektroniczna, interaktywny formularz dost臋pny w Sklepie Internetowym umo偶liwiaj膮cy z艂o偶enie Zam贸wienia, w szczeg贸lno艣ci poprzez dodanie Produkt贸w do elektronicznego koszyka oraz okre艣lenie warunk贸w Umowy Sprzeda偶y, w tym sposobu dostawy i p艂atno艣ci.
1.3.4. KLIENT/ US艁UGOBIORCA鈥搊soba fizyczna,osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadaj膮ca osobowo艣ci prawnej korzystaj膮ca ze sklepu internetowego.
1.3.5 MOJE KONTO 鈥 Us艂uga Elektroniczna, oznaczony indywidualn膮 nazw膮 (loginem) i has艂em podanym przez Us艂ugobiorc臋 zbi贸r zasob贸w w systemie teleinformatycznym Us艂ugodawcy, w kt贸rym gromadzone s膮 dane podane przez Us艂ugobiorc臋 oraz informacje o z艂o偶onych przez niego Zam贸wieniach w Sklepie Internetowym.
1.3.6. NEWSLETTER 鈥 Us艂uga Elektroniczna, elektroniczna us艂uga dystrybucyjna 艣wiadczona przez Us艂ugodawc臋 za po艣rednictwem poczty elektronicznej e-mail, kt贸ra umo偶liwia wszystkim korzystaj膮cym z niej Us艂ugobiorcom automatyczne otrzymywanie od Us艂ugodawcy cyklicznych tre艣ci kolejnych edycji newslettera zawieraj膮cego informacje o Produktach, nowo艣ciach i promocjach w Sklepie Internetowym.
1.3.7. PRODUKT 鈥 dost臋pna w Sklepie Internetowym odzie偶 b臋d膮ca przedmiotem Umowy Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮.
1.3.8 REGULAMIN 鈥 niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
1.3.9. SKLEP INTERNETOWY 鈥 sklep internetowy Us艂ugodawcy dost臋pny pod adresem internetowym: www.vasmi.pl
1.3.10. SPRZEDAWCA/ US艁UGODAWCA 鈥 Justyna Pokorska prowadz膮ca dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod nazw膮 Pokorska Justyna 鈥濾ASMI鈥 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej, pos艂uguj膮cego si臋 numerem NIP: 7711680375, REGON:472295774, adres miejsca wykonywania dzia艂alno艣ci gospodarczej: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn, e-mail : kontakt@vasmi.pl
1.3.11. UMOWA SPRZEDA呕Y 鈥 umowa sprzeda偶y Produktu zawierana albo zawarta mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮 za po艣rednictwem Sklepu Internetowego.
1.3.12. ZAM脫WIENIE 鈥 o艣wiadczenie woli Klienta sk艂adane za pomoc膮 Formularza Zam贸wienia i zmierzaj膮ce bezpo艣rednio do zawarcia Umowy Sprzeda偶y Produktu ze Sprzedawc膮.
2. US艁UGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
2.1. W Sklepie Internetowym dost臋pne s膮 nast臋puj膮ce Us艂ugi Elektroniczne: Konto, Formularz Zam贸wienia oraz Newsletter.
2.1.1. Moje Konto 鈥 korzystanie z Konta mo偶liwe jest po wykonaniu 艂膮cznie trzech kolejnych krok贸w przez Us艂ugobiorc臋 鈥 (1) wype艂nieniu Formularza Rejestracji, (2) klikni臋ciu pola 鈥濺ejestracja Klienta鈥 oraz (3) potwierdzeniu ch臋ci utworzenia Konta poprzez klikni臋cie w link potwierdzaj膮cy przes艂any automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezb臋dne jest podanie przez Us艂ugobiorc臋 nast臋puj膮cych danych Us艂ugobiorcy: osoba kontaktowa, telefon, adres (ulica, numer budynku, kod pocztowy, miejscowo艣膰, kraj, poczta), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz has艂o.
2.1.1.1. Us艂uga Elektroniczna Konto 艣wiadczona jest nieodp艂atnie przez czas nieoznaczony. Us艂ugobiorca ma mo偶liwo艣膰, w ka偶dej chwili i bez podania przyczyny, usuni臋cia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wys艂anie stosownego 偶膮dania do Us艂ugodawcy, w szczeg贸lno艣ci za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@vasmi.pl lub pisemnie: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn.
2.1.2. Formularz Zam贸wienia 鈥 korzystanie z Formularza Zam贸wienia rozpoczyna si臋 z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Z艂o偶enie Zam贸wienia nast臋puje po wykonaniu przez Klienta 艂膮cznie dw贸ch kolejnych krok贸w 鈥 (1) po wype艂nieniu Formularza Zam贸wienia i (2) klikni臋ciu na stronie Sklepu Internetowego po wype艂nieniu Formularza Zam贸wienia pola 鈥濸rzejd藕 do kasy鈥, a nast臋pnie 鈥 Kupuj臋 i P艂ac臋鈥 W Formularzu Zam贸wienia niezb臋dne jest podanie przez Klienta nast臋puj膮cych danych dotycz膮cych Klienta: imi臋 i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowo艣膰, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotycz膮cych Umowy Sprzeda偶y: Produkt/y, ilo艣膰 Produktu/贸w, miejsce i spos贸b dostawy Produktu/贸w, spos贸b p艂atno艣ci.
2.1.2.1. Us艂uga Elektroniczna Formularz Zam贸wienia 艣wiadczona jest nieodp艂atnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zako艅czeniu z chwil膮 z艂o偶enia Zam贸wienia za jego po艣rednictwem albo z chwil膮 wcze艣niejszego zaprzestania sk艂adania Zam贸wienia za jego po艣rednictwem przez Us艂ugobiorc臋.
2.1.3. Newsletter 鈥 korzystanie z Newslettera nast臋puje po podaniu w zak艂adce 鈥濶ewsletter鈥 widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na kt贸ry maj膮 by膰 przesy艂ane kolejne edycje Newslettera i klikni臋ciu pola 鈥瀂apisz si臋鈥. Na Newsletter mo偶na si臋 r贸wnie偶 zapisa膰 poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zak艂adania Konta 鈥 z chwil膮 utworzenia Konta Us艂ugobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
2.1.3.1. Us艂uga Elektroniczna Newsletter 艣wiadczona jest nieodp艂atnie przez czas nieoznaczony. Us艂ugobiorca ma mo偶liwo艣膰, w ka偶dej chwili i bez podania przyczyny, wypisania si臋 z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wys艂anie stosownego 偶膮dania do Us艂ugodawcy, w szczeg贸lno艣ci za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@vasmi.pl lub pisemnie : Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn.
2.2. Wymagania techniczne niezb臋dne do wsp贸艂pracy z systemem teleinformatycznym, kt贸rym pos艂uguje si臋 Us艂ugodawca: (1) komputer, laptop lub inne urz膮dzenie multimedialne z dost臋pem do Internetu; (2) dost臋p do poczty elektronicznej; (3) przegl膮darka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wy偶szej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wy偶szej, Opera w wersji 7.0 i wy偶szej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wy偶szej; (4) zalecana minimalna rozdzielczo艣膰 ekranu: 1024脳768; (5) w艂膮czenie w przegl膮darce internetowej mo偶liwo艣ci zapisu plik贸w Cookies oraz obs艂ugi Javascript.
2.3. Us艂ugobiorca obowi膮zany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w spos贸b zgodny z prawem i dobrymi obyczajami maj膮c na uwadze poszanowanie d贸br osobistych oraz praw autorskich i w艂asno艣ci intelektualnej Us艂ugodawcy oraz os贸b trzecich. Us艂ugobiorca obowi膮zany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Us艂ugobiorc臋 obowi膮zuje zakaz dostarczania tre艣ci o charakterze bezprawnym.
2.4. Tryb post臋powania reklamacyjnego:
2.4.1. Reklamacje zwi膮zane ze 艣wiadczeniem Us艂ug Elektronicznych przez Us艂ugodawc臋 oraz pozosta艂e reklamacje zwi膮zanie z dzia艂aniem Sklepu Internetowego (z wy艂膮czeniem procedury reklamacji Produktu, kt贸ra zosta艂a wskazana w pkt. 6 i 7 Regulaminu) Us艂ugobiorca mo偶e sk艂ada膰 na przyk艂ad:
2.4.2. pisemnie na adres: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn
2.4.3. w formie elektronicznej za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: e-mail: kontakt@vasmi.pl
2.4.4. Zaleca si臋 podanie przez Us艂ugobiorc臋 w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczno艣ci dotycz膮cych przedmiotu reklamacji, w szczeg贸lno艣ci rodzaju i daty wyst膮pienia nieprawid艂owo艣ci; (2) 偶膮dania Us艂ugobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych sk艂adaj膮cego reklamacj臋 鈥 u艂atwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Us艂ugodawc臋. Wymogi podane w zdaniu poprzednim maj膮 form臋 jedynie zalecenia i nie wp艂ywaj膮 na skuteczno艣膰 reklamacji z艂o偶onych z pomini臋ciem zalecanego opisu reklamacji.
2.4.5. Ustosunkowanie si臋 do reklamacji przez Us艂ugodawc臋 nast臋puje niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej z艂o偶enia.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDA呕Y
3.1. Sprzedawca oferuje Towary, podaj膮c ich istotne cechy, w szczeg贸lno艣ci ich cen臋, dost臋pne rozmiary oraz fotografie produkt贸w. Wskazana cena jest cen膮 brutto, w polskich z艂otych.
3.2. Zam贸wienia mo偶na sk艂ada膰 przez ca艂膮 dob臋 przez siedem dni w tygodniu. Z艂o偶enie zam贸wienia dokonywane jest za po艣rednictwem formularza.
3.3. W celu z艂o偶enia zam贸wienia, Kupuj膮cy zobowi膮zany jest podj膮膰 nast臋puj膮ce kroki:
1) wybra膰 produkt lub produkty b臋d膮ce przedmiotem zam贸wienia poprzez klikni臋cie przycisku 鈥濪odaj do koszyka鈥,
2) z widoku koszyka klikn膮膰 w przycisk 鈥濸rzejd藕 do kasy鈥,
3) po wype艂nieniu wszystkich p贸l formularza nale偶y klikn膮膰 鈥 Kupuj臋 i p艂ac臋鈥
3.4. Niezw艂ocznie po przyj臋ciu zam贸wienia Sprzedawca dokonuje weryfikacji poprawno艣ci danych podanych w zam贸wieniu. W tym celu Sprzedawca mo偶e skontaktowa膰 si臋 z Klientem.
3.5. Z艂o偶enie zam贸wienia poprzez klikni臋cie 鈥濳upuj臋 i p艂ac臋鈥 nie stanowi zawarcia umowy, jest ofert膮 zawarcia umowy sk艂adan膮 przez Klienta Sprzedawcy.
3.6. Po z艂o偶eniu zam贸wienia Sprzedawca dokona weryfikacji Zam贸wienia i niezw艂ocznie poinformuje Klienta o przyj臋ciu zam贸wienia do realizacji.
3.7. Potwierdzenie przez sprzedawc臋 nast膮pipoprzez przes艂anie klientowi wiadomo艣ci e-mail na adres poczty elektronicznej, kt贸ry zosta艂 wpisany przez klienta do formularza podczas sk艂adania zam贸wienia.
3.8 W przypadku podania w zam贸wieniu, przez Klienta nieprawid艂owych lub b艂臋dnych danych i w konsekwencji niemo偶no艣ci nawi膮zania kontaktu lub niemo偶no艣ci poprawienia b艂臋d贸w Sprzedawca uprawniony jest do anulowania zam贸wienie. Sprzedawca zobowi膮zany jest w miar臋 mo偶liwo艣ci poinformowa膰 o tym fakcie Klienta.
3.9 Cen膮 wi膮偶膮c膮 Strony jest cena uwidoczniona na podsumowaniu zam贸wienia.
3.10. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udost臋pnienie Klientowi tre艣ci zawieranej Umowy Sprzeda偶y nast臋puje poprzez (1) udost臋pnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przes艂anie Klientowi wiadomo艣ci e-mail, o kt贸rej mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Tre艣膰 Umowy Sprzeda偶y jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
4. SPOSOBY I TERMINY P艁ATNO艢CI ZA PRODUKT
4.1. Sprzedawca udost臋pnia Klientowi nast臋puj膮ce sposoby p艂atno艣ci z tytu艂u Umowy Sprzeda偶y:
4.1.1. P艂atno艣膰 za pobraniem przy odbiorze przesy艂ki (opcja dost臋pna tylko na terytorium Polski)
4.1.2. P艂atno艣膰 przelewem bankowym na numer rachunku bankowego.
4.1.2.1.
4.2. Termin p艂atno艣ci:
4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta p艂atno艣ci przelewem bankowym Klient obowi膮zany jest do dokonania p艂atno艣ci w terminie 24h od dnia zawarcia Umowy Sprzeda偶y, chyba, 偶e Strony ustal膮 inny termin p艂atno艣ci. Za dat臋 zap艂aty uznaje si臋 dat臋 uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
4.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta p艂atno艣ci za pobraniem przy odbiorze przesy艂ki, Klient obowi膮zany jest do dokonania p艂atno艣ci przy odbiorze przesy艂ki.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
5.1. Dostawa Produktu jest mo偶liwa do ka偶dego miejsca na 艣wiecie, po uprzednim ustaleniu warunk贸w dostawy telefonicznie lub drog膮 korespondencji elektronicznej.
5.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odp艂atna, chyba 偶e Umowa Sprzeda偶y stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym op艂aty za transport, dostarczenie i us艂ugi pocztowe) s膮 wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zak艂adce 鈥濳oszty dostawy鈥 oraz w trakcie sk艂adania Zam贸wienia, w tym tak偶e w chwili wyra偶enia przez Klienta woli zwi膮zania si臋 Umow膮 Sprzeda偶y.
5.3. Sprzedawca udost臋pnia Klientowi nast臋puj膮ce sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
5.3.1 Odbi贸r osobisty w punkcie nie jest mo偶liwy.
5.3.2. Przesy艂ka kurierska, przesy艂ka kurierska pobraniowa.
5.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba 偶e w opisie danego Produktu lub w trakcie sk艂adania Zam贸wienia podano inny termin. W przypadku Produkt贸w o r贸偶nych terminach dostawy, terminem dostawy jest najd艂u偶szy podany termin, kt贸ry jednak nie mo偶e przekroczy膰 7 Dni Roboczych. Pocz膮tek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy si臋 w nast臋puj膮cy spos贸b:
5.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu p艂atno艣ci przelewem od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
5.4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu p艂atno艣ci za pobraniem 鈥 od dnia zawarcia Umowy Sprzeda偶y.
5.5. Klient ma obowi膮zek sprawdzenia przesy艂ki w obecno艣ci kuriera. W przypadku zauwa偶enia uszkodzenia przesy艂ki niezb臋dne jest spisanie protoko艂u szkody w transporcie oraz niezw艂oczne powiadomienie o tym fakcie. Sprzedawcy poprzez wys艂anie wiadomo艣ci e-mail. Nie spisanie protoko艂u szkody z kurierem mo偶e uniemo偶liwi膰 wszcz臋cie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
6. REKLAMACJA PRODUKTU
6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialno艣ci Sprzedawcy wzgl臋dem Klienta, je偶eli sprzedany Produkt ma wad臋 fizyczn膮 lub prawn膮 (r臋kojmia) s膮 okre艣lone powszechnie obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w szczeg贸lno艣ci w Kodeksie Cywilnym (w szczeg贸lno艣ci w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
6.2. Sprzedawca obowi膮zany jest dostarczy膰 Klientowi Produkt bez wad. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce odpowiedzialno艣ci Sprzedawcy z tytu艂u wady Produktu oraz uprawnie艅 Klienta s膮 okre艣lone na stronie Sklepu Internetowego w zak艂adce 鈥濺eklamacja towaru鈥.
6.3. Reklamacja mo偶e zosta膰 z艂o偶ona przez Klienta na przyk艂ad:
6.3.1. pisemnie na adres: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn,
6.3.2. w formie elektronicznej za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail : kontakt@vasmi.pl
6.4. Zwracany towar nale偶y odpowiednio zabezpieczy膰 i zapakowa膰 oraz odes艂a膰 kompletny w stanie nienaruszonym na adres: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn wraz z do艂膮czonym protoko艂em reklamacyjnym lub zwrotu.
6.4.1. Produkty zabezpieczone s膮 plomb膮 patentow膮. Po uszkodzeniu plomby produkt nie b臋dzie podlega艂 zwrotowi.
6.4.2 Zaleca si臋 podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczno艣ci dotycz膮cych przedmiotu reklamacji, w szczeg贸lno艣ci rodzaju i daty wyst膮pienia wady; (2) 偶膮dania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodno艣ci z Umow膮 Sprzeda偶y lub o艣wiadczenia o obni偶eniu ceny albo odst膮pieniu od Umowy Sprzeda偶y; oraz (3) danych kontaktowych sk艂adaj膮cego reklamacj臋 鈥 u艂atwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawc臋. Wymogi podane w zdaniu poprzednim maj膮 form臋 jedynie zalecenia i nie wp艂ywaj膮 na skuteczno艣膰 reklamacji z艂o偶onych z pomini臋ciem zalecanego opisu reklamacji.
6.5. Sprzedawca ustosunkuje si臋 do reklamacji Klienta niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej z艂o偶enia. Je偶eli Klient b臋d膮cy konsumentem za偶膮da艂 wymiany rzeczy lub usuni臋cia wady albo z艂o偶y艂 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny, okre艣laj膮c kwot臋, o kt贸r膮 cena ma by膰 obni偶ona, a Sprzedawca nie ustosunkowa艂 si臋 do tego 偶膮dania w terminie 14 dni kalendarzowych, uwa偶a si臋, 偶e 偶膮danie to uzna艂 za uzasadnione.
6.6. Klient, kt贸ry wykonuje uprawnienia z tytu艂u r臋kojmi, jest obowi膮zany dostarczy膰 Produkt wadliwy na adres: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn. W przypadku Klienta b臋d膮cego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta nieb臋d膮cego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Je偶eli ze wzgl臋du na rodzaj Produktu lub spos贸b jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta by艂oby nadmiernie utrudnione, Klient obowi膮zany jest udost臋pni膰 Produkt Sprzedawcy w miejscu, w kt贸rym Produkt si臋 znajduje.
7. POZAS膭DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃 ORAZ ZASADY DOST臉PU DO TYCH PROCEDUR
7.1. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce mo偶liwo艣ci skorzystania przez Klienta b臋d膮cego konsumentem z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 oraz zasady dost臋pu do tych procedur dost臋pne s膮 na stronie internetowej Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w pod adresem:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
7.2. Przy Prezesie Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w dzia艂a tak偶e punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powsta艅c贸w Warszawy 1, Warszawa.), kt贸rego zadaniem jest mi臋dzy innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotycz膮cych pozas膮dowego rozwi膮zywania spor贸w konsumenckich.
7.3. Konsument posiada nast臋puj膮ce przyk艂adowe mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅: (1) wniosek o rozstrzygni臋cie sporu do sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego (wi臋cej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozas膮dowego rozwi膮zania sporu do wojew贸dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (wi臋cej informacji na stronie inspektora w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce wykonywania dzia艂alno艣ci gospodarczej przez Sprzedawc臋); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument贸w lub organizacji spo艂ecznej, do kt贸rej zada艅 statutowych nale偶y ochrona konsument贸w (m.in. Federacja Konsument贸w, Stowarzyszenie Konsument贸w Polskich). Porady udzielane s膮 mi臋dzy innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 鈥 18:00, op艂ata za po艂膮czenie wg taryfy operatora).
7.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dost臋pna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania spor贸w pomi臋dzy konsumentami i przedsi臋biorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywn膮 i wieloj臋zyczn膮 stron臋 internetow膮 z punktem kompleksowej obs艂ugi dla konsument贸w i przedsi臋biorc贸w d膮偶膮cych do pozas膮dowego rozstrzygni臋cia sporu dotycz膮cego zobowi膮za艅 umownych wynikaj膮cych z internetowej umowy sprzeda偶y lub umowy o 艣wiadczenie us艂ug (wi臋cej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
8. PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY
(DOTYCZY UM脫W SPRZEDA呕Y ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)
8.1. Konsument, kt贸ry zawar艂 umow臋 na odleg艂o艣膰, mo偶e w terminie 14 dni kalendarzowych odst膮pi膰 od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia koszt贸w, z wyj膮tkiem koszt贸w okre艣lonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wys艂anie o艣wiadczenia przed jego up艂ywem. O艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy mo偶e zosta膰 z艂o偶one na przyk艂ad:
8.1.1. pisemnie na adres: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn,
8.1.2. w formie elektronicznej za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: e-mail : kontakt@vasmi.pl
8.2. Przyk艂adowy wz贸r formularza odst膮pienia od umowy zawarty jest w za艂膮czniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dost臋pny jest na stronie Sklepu Internetowego w zak艂adce 鈥濷dst膮pienie od umowy鈥. Konsument mo偶e skorzysta膰 z wzoru formularza, jednak nie jest to obowi膮zkowe.
8.3. Bieg terminu do odst膮pienia od umowy rozpoczyna si臋:
8.3.1. dla umowy, w wykonaniu kt贸rej Sprzedawca wydaje Produkt, b臋d膮c zobowi膮zany do przeniesienia jego w艂asno艣ci (np. Umowa Sprzeda偶y) 鈥 od obj臋cia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazan膮 przez niego osob臋 trzeci膮 inn膮 ni偶 przewo藕nik, a w przypadku umowy, kt贸ra: (1) obejmuje wiele Produkt贸w, kt贸re s膮 dostarczane osobno, partiami lub w cz臋艣ciach 鈥 od obj臋cia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub cz臋艣ci albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produkt贸w przez czas oznaczony 鈥 od obj臋cia w posiadanie pierwszego z Produkt贸w;
8.3.2. dla pozosta艂ych um贸w 鈥 od dnia zawarcia umowy.
8.4. W przypadku odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 umow臋 uwa偶a si臋 za niezawart膮.
8.5. Sprzedawca ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania o艣wiadczenia konsumenta o odst膮pieniu od umowy, zwr贸ci膰 konsumentowi wszystkie dokonane przez niego p艂atno艣ci, w tym koszty dostawy Produktu (z wyj膮tkiem dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostawy dost臋pny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu p艂atno艣ci przy u偶yciu takiego samego sposobu p艂atno艣ci, jakiego u偶y艂 konsument, chyba 偶e konsument wyra藕nie zgodzi艂 si臋 na inny spos贸b zwrotu, kt贸ry nie wi膮偶e si臋 dla niego z 偶adnymi kosztami. Je偶eli Sprzedawca nie zaproponowa艂, 偶e sam odbierze Produkt od konsumenta, mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odes艂ania, w zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej.
8.6. Konsument ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w kt贸rym odst膮pi艂 od umowy, zwr贸ci膰 Produkt Sprzedawcy lub przekaza膰 go osobie upowa偶nionej przez Sprzedawc臋 do odbioru, chyba 偶e Sprzedawca zaproponowa艂, 偶e sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odes艂anie Produktu przed jego up艂ywem. Konsument mo偶e zwr贸ci膰 Produkt na adres: Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn
8.7. Konsument ponosi odpowiedzialno艣膰 za zmniejszenie warto艣ci Produktu b臋d膮ce wynikiem korzystania z niego w spos贸b wykraczaj膮cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8.8. Mo偶liwe koszty zwi膮zane z odst膮pieniem przez konsumenta od umowy, kt贸re obowi膮zany jest ponie艣膰 konsument:
8.8.1. Je偶eli konsument wybra艂 spos贸b dostawy Produktu inny ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostawy dost臋pny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowi膮zany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt贸w.
8.8.2. Konsument ponosi bezpo艣rednie koszty zwrotu Produktu.
8.8.3. W przypadku Produktu b臋d膮cego us艂ug膮, kt贸rej wykonywanie 鈥 na wyra藕ne 偶膮danie konsumenta 鈥 rozpocz臋艂o si臋 przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy, konsument, kt贸ry wykonuje prawo odst膮pienia od umowy po zg艂oszeniu takiego 偶膮dania, ma obowi膮zek zap艂aty za 艣wiadczenia spe艂nione do chwili odst膮pienia od umowy. Kwot臋 zap艂aty oblicza si臋 proporcjonalnie do zakresu spe艂nionego 艣wiadczenia, z uwzgl臋dnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Je偶eli cena lub wynagrodzenie s膮 nadmierne, podstaw膮 obliczenia tej kwoty jest warto艣膰 rynkowa spe艂nionego 艣wiadczenia.
8.9. Prawo odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 nie przys艂uguje konsumentowi w odniesieniu do um贸w:
8.9.1. (1) o 艣wiadczenie us艂ug, je偶eli Sprzedawca wykona艂 w pe艂ni us艂ug臋 za wyra藕n膮 zgod膮 konsumenta, kt贸ry zosta艂 poinformowany przed rozpocz臋ciem 艣wiadczenia, 偶e po spe艂nieniu 艣wiadczenia przez Sprzedawc臋 utraci prawo odst膮pienia od umowy; (2) w kt贸rej cena lub wynagrodzenie zale偶y od waha艅 na rynku finansowym, nad kt贸rymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i kt贸re mog膮 wyst膮pi膰 przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy; (3) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany wed艂ug specyfikacji konsumenta lub s艂u偶膮cy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest Produkt ulegaj膮cy szybkiemu zepsuciu lub maj膮ca kr贸tki termin przydatno艣ci do u偶ycia; (5) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest Produkt dostarczany w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rego po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu; (6) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 Produkty, kt贸re po dostarczeniu, ze wzgl臋du na sw贸j charakter, zostaj膮 nieroz艂膮cznie po艂膮czone z innymi rzeczami; (7) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 napoje alkoholowe, kt贸rych cena zosta艂a uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzeda偶y, a kt贸rych dostarczenie mo偶e nast膮pi膰 dopiero po up艂ywie 30 dni i kt贸rych warto艣膰 zale偶y od waha艅 na rynku, nad kt贸rymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w kt贸rej konsument wyra藕nie 偶膮da艂, aby Sprzedawca do niego przyjecha艂 w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je偶eli Sprzedawca 艣wiadczy dodatkowo inne us艂ugi ni偶 te, kt贸rych wykonania konsument 偶膮da艂, lub dostarcza Produkty inne ni偶 cz臋艣ci zamienne niezb臋dne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst膮pienia od umowy przys艂uguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us艂ug lub Produkt贸w; (9) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 nagrania d藕wi臋kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz臋towanym opakowaniu, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dziennik贸w, periodyk贸w lub czasopism, z wyj膮tkiem umowy o prenumerat臋; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o 艣wiadczenie us艂ug w zakresie zakwaterowania, innych ni偶 do cel贸w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod贸w, gastronomii, us艂ug zwi膮zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je偶eli w umowie oznaczono dzie艅 lub okres 艣wiadczenia us艂ugi; (13) o dostarczanie tre艣ci cyfrowych, kt贸re nie s膮 zapisane na no艣niku materialnym, je偶eli spe艂nianie 艣wiadczenia rozpocz臋艂o si臋 za wyra藕n膮 zgod膮 konsumenta przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawc臋 o utracie prawa odst膮pienia od umowy.
9. POSTANOWIENIA DOTYCZ膭CE PRZEDSI臉BIORC脫W
9.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotycz膮 wy艂膮cznie Klient贸w i Us艂ugobiorc贸w nie b臋d膮cych konsumentami.
9.1.1. Klientom, b臋d膮cym przedsi臋biorcom nie przys艂uguje prawo do zwrotu towaru pe艂nowarto艣ciowego.
9.2. Sprzedawcy przys艂uguje prawo odst膮pienia od Umowy Sprzeda偶y zawartej z Klientem nieb臋d膮cym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odst膮pienie od Umowy Sprzeda偶y w tym wypadku mo偶e nast膮pi膰 bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta nieb臋d膮cego konsumentem 偶adnych roszcze艅 w stosunku do Sprzedawcy.
9.3. W wypadku Klient贸w nie b臋d膮cych konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczy膰 dost臋pne sposoby p艂atno艣ci, w tym tak偶e wymaga膰 dokonania przedp艂aty w ca艂o艣ci albo cz臋艣ci i to niezale偶nie od wybranego przez Klienta sposobu p艂atno艣ci oraz faktu zawarcia Umowy Sprzeda偶y.
9.4. Z chwil膮 wydania przez Sprzedawc臋 Produktu przewo藕nikowi przechodz膮 na Klienta nie b臋d膮cego konsumentem korzy艣ci i ci臋偶ary zwi膮zane z Produktem oraz niebezpiecze艅stwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialno艣ci za utrat臋, ubytek lub uszkodzenie Produktu powsta艂e od przyj臋cia go do przewozu a偶 do wydania go Klientowi oraz za op贸藕nienie w przewozie przesy艂ki.
9.5. W razie przes艂ania Produktu do Klienta za po艣rednictwem przewo藕nika Klient nie b臋d膮cy konsumentem obowi膮zany jest zbada膰 przesy艂k臋 w czasie i w spos贸b przyj臋ty przy przesy艂kach tego rodzaju. Je偶eli stwierdzi, 偶e w czasie przewozu nast膮pi艂 ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowi膮zany jest dokona膰 wszelkich czynno艣ci niezb臋dnych do ustalenia odpowiedzialno艣ci przewo藕nika.
9.6. Zgodnie z art. 558 搂 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialno艣膰 Sprzedawcy z tytu艂u r臋kojmi za Produkt wobec Klienta nie b臋d膮cego konsumentem zostaje wy艂膮czona.
9.7. W wypadku Us艂ugobiorc贸w nie b臋d膮cych konsumentami Us艂ugodawca Sprzedawcy przys艂uguje prawo do wypowiedzenia umowy o 艣wiadczenie Us艂ugi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przes艂anie Us艂ugobiorcy stosownego o艣wiadczenia.
9.8. Odpowiedzialno艣膰 Us艂ugodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Us艂ugobiorcy/Klienta nie b臋d膮cego konsumentem, bez wzgl臋du na jej podstaw臋 prawn膮, jest ograniczona 鈥 zar贸wno w ramach pojedynczego roszczenia, jak r贸wnie偶 za wszelkie roszczenia w sumie 鈥 do wysoko艣ci zap艂aconej ceny oraz koszt贸w dostawy z tytu艂u Umowy Sprzeda偶y, nie wi臋cej jednak ni偶 do kwoty jednego tysi膮ca z艂otych. Us艂ugodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 w stosunku do Us艂ugobiorcy/Klienta nie b臋d膮cego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialno艣ci z tytu艂u utraconych korzy艣ci w stosunku do Us艂ugobiorcy/Klienta nie b臋d膮cego konsumentem.
9.9. Wszelkie spory powsta艂e pomi臋dzy Sprzedawc膮/Us艂ugodawc膮, a Klientem/Us艂ugobiorc膮 nieb臋d膮cym konsumentem zostaj膮 poddane s膮dowi w艂a艣ciwemu ze wzgl臋du na siedzib臋 Sprzedawcy/Us艂ugodawcy.
10. POSTANOWIENIA KO艃COWE
10.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane s膮 w j臋zyku polskim.
10.2. Zmiana Regulaminu:
10.2.1. Us艂ugodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z wa偶nych przyczyn to jest: zmiany przepis贸w prawa; zmiany sposob贸w p艂atno艣ci i dostaw 鈥 w zakresie, w jakim te zmiany wp艂ywaj膮 na realizacj臋 postanowie艅 niniejszego Regulaminu.
10.2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu um贸w o charakterze ci膮g艂ym (np. 艣wiadczenie Us艂ugi Elektronicznej 鈥 Konto) zmieniony regulamin wi膮偶e Us艂ugobiorc臋, je偶eli zosta艂y zachowane wymagania okre艣lone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Us艂ugobiorca zosta艂 prawid艂owo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedzia艂 umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowa艂a wprowadzeniem jakichkolwiek nowych op艂at lub podwy偶szeniem obecnych Us艂ugobiorca b臋d膮cy konsumentem ma prawo odst膮pienia od umowy.
10.2.3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu um贸w o innym charakterze ni偶 umowy ci膮g艂e (np. Umowa Sprzeda偶y) zmiany Regulaminu nie b臋d膮 w 偶aden spos贸b narusza膰 praw nabytych Us艂ugobiorc贸w/Klient贸w b臋d膮cych konsumentami przed dniem wej艣cia w 偶ycie zmian Regulaminu, w szczeg贸lno艣ci zmiany Regulaminu nie b臋d膮 mia艂y wp艂ywu na ju偶 sk艂adane lub z艂o偶one Zam贸wienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzeda偶y.
10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj膮 zastosowanie powszechnie obowi膮zuj膮ce przepisy prawa polskiego, w szczeg贸lno艣ci: Kodeksu cywilnego; ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Um贸w Sprzeda偶y zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami b臋d膮cymi konsumentami 鈥 przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne w艂a艣ciwe przepisy powszechnie obowi膮zuj膮cego prawa.
11. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
11.1
Administratorem danych osobowych Kupuj膮cego jest Sprzedawca.
Szczeg贸艂y zwi膮zane z przetwarzaniem danych osobowych oraz wykorzystywaniem plik贸w cookies opisane zosta艂y w polityce prywatno艣ci dost臋pnej pod adresem www.vasmi.pl
12. WZ脫R FORMULARZA ODST膭PIENIA OD UMOWY
(ZA艁膭CZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)
Wz贸r formularza odst膮pienia od umowy
(formularz ten nale偶y wype艂ni膰 i odes艂a膰 tylko w przypadku ch臋ci odst膮pienia od umowy)
鈥 Adresat:
Justyna Pokorska prowadz膮ca dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod nazw膮 Pokorska Justyna 鈥濾asmi鈥
Tuszynek Majoracki ul. Kr贸lewska nr 31, 95-080 Tuszyn, e-mail : kontakt@vasmi.pl
www.vasmi.pl

鈥 Ja/My(*) niniejszym informuj臋/informujemy(*) o moim/naszym odst膮pieniu od umowy sprzeda偶y nast臋puj膮cych rzeczy(*) umowy dostawy nast臋puj膮cych rzeczy(*) umowy o dzie艂o polegaj膮cej na wykonaniu nast臋puj膮cych rzeczy(*)/o 艣wiadczenie nast臋puj膮cej us艂ugi(*)
鈥 Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
鈥 Imi臋 i nazwisko konsumenta(-贸w)
鈥 Adres konsumenta(-贸w)
鈥 Podpis konsumenta(-贸w) (tylko je偶eli formularz jest przesy艂any w wersji papierowej)
鈥 Data
(*) Niepotrzebne skre艣li膰.

W razie dodatkowych pyta艅, skontaktuj si臋 z nami
kontakt@vasmi.pl lub pod nr tel. 666 688 928

Zapisz si臋, aby uzyska膰 5% zni偶ki